Onze vereniging

WTC is opgericht in september 1978 en momenteel een gezellige tennisclub in Weurt met zo’n 135 leden. De gezelligheid, sportiviteit en de binding tussen de leden staan centraal. WTC heeft de beschikking over 4 banen en een minibaan en geeft daarmee ruimschoots de mogelijkheid om te kunnen tennissen op de momenten dat je dat wilt. De leden kunnen dagelijks tennissen tussen 8.00 uur en 23.00 uur, met uitzondering de momenten dat het park gebruikt wordt voor georganiseerde (interne) competities, toernooien en geplande activiteiten.

WTC biedt haar leden ruime gelegenheid tot het spelen van tennis in georganiseerd wedstrijdverband, maar biedt zeer zeker ook ruimte voor recreatief tennis op eigen initiatief. Om het tennisplezier te verhogen biedt WTC tennislessen aan voor ieders niveau, welke geleid worden door gecertificeerde trainers. Naast de open toernooien, zoals het 17+ toernooi in juni en het 25+ toernooi eind augustus, organiseert WTC ook eigen activiteiten die op de jaarkalender te zien zijn.

Naast de competities, toernooien en activiteiten is de kantine ook open op vrijdagavond (clubavond) en voor, tijdens en na de tennislessen, zodat onze leden kunnen genieten van een hapje en een drankje. WTC beschouwt deze website, waar alles over de vereniging te vinden is, als belangrijk communicatiemiddel naar haar leden.

U kunt WTC ook volgen via Facebook en Instagram. Wij begroeten u graag op ons sportpark “De Biezen”.

Vragen?

Telefoon