Tennislessen

Voor leden van onze club is het mogelijk om tennislessen te volgen. Deze tennislessen  worden verzorgd door Maikel Wetters (niveau 3) onder de vlag van tennisschool “Slagvaardig”.

De tennislessen worden in een cyclus van 10 of 20 weken gegeven, waarbij het doel is om zowel de techniek als de tactiek op een hoger niveau te brengen. Na elke cyclus kun je zelf bepalen of je verlengt met een volgende.

De standaard groepsgrootte is 8 personen, maar kan afhankelijk van het aantal inschrijvingen, onderhevig zijn aan wijzigingen. De kosten voor 10 tennislessen bedragen € 68,75 en voor 20 lessen € 137,50 bij een groepsgrootte van 8 personen.

Onze Trainer

Beste Leden, Na de meivakantie word ik de nieuwe trainer, vandaar dat ik mezelf even wil voorstellen.

Mijn naam is Maikel Wetters, 31 jaar en ik woon in Weurt. Ik woon samen met mijn vriendin Marscha en mijn twee kinderen Fenn en Jinthe. Ik ben 10 jaar geleden gestart met tennislessen geven en ben toen begonnen hier in Weurt. Sinds twee jaar ben ik gestopt met full time lesgeven op de tennisbaan en werk ik nu full time in het onderwijs als docent bewegingsonderwijs voor het basisonderwijs. In mijn jaren op de tennisbaan heb ik met de niveaus 2 t/m 9 getraind. Een tijd geleden ben ik benaderd door de voorzitter of ik interesse had om training te geven. Het lijkt mij hartstikke leuk om weer wat te betekenen op het gebied van trainingen. Sinds afgelopen zomer zit ik ook in de toernooicommissie van het 25+ toernooi, dus ik ben op meerdere manieren actief op de club.

Naast het werken met allerlei verschillende doelgroepen is het mijn doel om mensen vooral op veilige en leuke manier te laten tennissen. Lekker technisch of tactische werken en met een voldaan gevoel naar huis te gaan. Naast het geven van training kan je bij mij ook terecht voor adviezen voor bespanningen of rackets.

Ik hoop jullie snel te zien op de banen van WTC
Vriendelijke groet, Maikel Wetters

Tennisschool Slagvaardig

Tennisschool Slagvaardig stelt zich voor
Wij zijn Twan Peters (30, Nijmegen) en Luuk Kool (32, Lent),  eigenaren van Tennisschool Slagvaardig
Begin maart werden wij door voorzitter Jack Martens benaderd om op gesprek te komen. Er zijn mooie plannen bij de Weurtse Tennisclub en ons werd gevraagd wat wij daarin kunnen betekenen.
Wij gaan deze uitdaging graag aan en willen samen met het bestuur, trainer en vrijwilligers ons best doen om nog meer mensen naar de tennisbaan te krijgen.

Wij zijn pas een paar maanden geleden gestart met onze tennisschool. Gedreven door onze gezamenlijke passie voor tennis die wij graag overbrengen op anderen. Naast Lent wordt Weurt onze tweede tennisclub. In veel opzichten heel erg verschillende verenigingen, maar juist dat trekt ons enorm. En steeds weer vanuit hetzelfde doel: de passie voor tennis aanwakkeren bij andere mensen, in dit geval de inwoners van Weurt.

Met Maikel Wetters als trainer treffen jullie (en wij) het enorm. Hij heeft veel ervaring, zowel als speler als trainer. Zijn enthousiasme zal aanstekelijk werken voor alle niveaus.
Twan en Luuk zullen meer op de achtergrond aan de slag gaan, bijvoorbeeld om samen met het bestuur nieuwe leden te werven voor de club.

We kijken uit naar een fijne samenwerking en hopen dat we snel een keer mogen kennismaken tijdens een toernooi in Weurt.
Als jullie vragen hebben, dan horen wij het graag. Stuur een mail naar [email protected] of neem contact op met Luuk Kool: 06 51398606.

Sportieve groet,

Twan Peters en Luuk Kool